Indonesië - Reisverslagen van Domien Hettinga - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslagen van Domien Hettinga - WaarBenJij.nu

Indonesië

Voor stage vanuit school en voor stukje ontwikkelingswerk vanuit stichting KINDweesKIND

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

De laatste.... BALI :)

10 Februari 2013

Laatste week in Surabaya!

04 Februari 2013

Week 14

29 Januari 2013

Week 13

22 Januari 2013

week 12
Domien Hettinga

Beste mensen, Ik vertrek 30 oktober naar Indonesië - Java - Surabaya. Ik zal hier 4 maanden verblijven, 3 maart verwacht ik weer thuis in NL te zijn, als alles goed gaat... 3 Maanden lang ga ik stage lopen in Surabaya in een kinderweeshuis en op een school waarbij ik de kinderen ga vermaken op het gebied van sporten en bewegen. Daarnaast heb ik nog verschillende opdrachten en projecten mee gekregen vanuit school (CIOS) en vanuit de stichting: KINDweesKIND. In mijn laatste maand ben ik van plan om vooral veel van Indonesië te zien, oftewel reizen. Maar wat ik nou allemaal precies ga doen, dat kunnen jullie natuurlijk lezen in mijn reisverslagen.

Actief sinds 22 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23174

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 02 Maart 2013

Indonesië

Landen bezocht: